بهترین مارک محلول رشد مژه

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۲, ۱۳۹۹
message نظر 0
بهترین مارک محلول رشد مژه

آیا می‌خواهید مژه‌هایی بلند و پر پشت داشته باشید؟ در حالی که یک ریمل خوب می‌تواند بلافاصله چنین نتیجه‌ای را برای شما به همراه داشته باشد، شاید ترجیحتان این باشد که یک محلول رشد مژه یا سرم رشد مژه را امتحان کنید که مزایای دیگری را هم برای سلامت مژه‌هایتان به همراه داشته باشد. درست است؟

آنطور که متخصص‌های پوست و مو می‌گویند، ژل رشد مژه Latisse تنها محلولی است که بعنوان درمانی برای کم پشتی مژه‌ها، مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است. مهم‌ترین ترکیب این محلول پروستاگلاندینی است که بیماتوپروست (bimatoprost) نامیده می‌شود، فرمولی که برای هر نوع پوستی کاملا امن است. این ترکیب کمک می‌کند تا مژه‌هایتان بلندتر، تیره‌تر، و پر پشت‌تر شود.

اما همان طور که می‌دانید هر روز بر تعداد برندهایی که محصولاتی مخصوص رشد مژه‌ها تولید کرده و می‌فروشند بیشتر و بیشتر می‌شود. برندهایی که با تبلیغات جذاب و ادعاهای جدی خود، ما را وسوسه می‌کنند تا با خرید محصولاتشان دست به سر روی خودمان بکشیم و به زیبایی‌مان بیفزاییم.

اگرچه ممکن است با استفاده از این سرم‌ها یا محلول‌های رشد مژه بلافاصله نتیجه نگیرید، اما با توجه به اینکه آنها حاوی مواد مغذی بسیاری هستند، به مرور زمان مژه‌های شما را تقویت خواهند کرد. بنابراین با به وقوع پیوستن چنین اتفاقی مژه‌های قوی‌تر و مقاومی خواهید داشت و راحت‌تر می‌توانید آنها را آرایش کنید.


مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مژه

برای اینکه بهترین نتیجه را از محلول رشد مژه مورد نظرتان دریافت کنید، بهتر است که آن محلول یا سرم حاوی بیوتین، و انواع پپتاید یا لیپیدها باشد. بیوتین یا همان ویتامین ، کمک می‌کند تا مژه‌های شما بلندتر و ضخیم‌تر رشد کنند، همچنین محرکی برای رشد رشته مژه‌های جدیدی روی پلک شما هم خواهد بود.

لیپیدها هم بعنوان نرم‌کننده و مرطوب‌کننده برای مژه‌های شما عمل می‌کند. پپتایدها هم اختصاصا روی سلول‌های پوستی پلک شما کار کرده تا پایه‌ی سالم‌تر و قوی‌تری برای مژه‌های شما ایجاد شود.

مهم است توجه کنید که: فرمول‌هایی که در سرم‌ها و محلول‌های رشد مژه به کار می‌روند ممکن است به پوست بعضی‌ها حساسیت نشان داده، یا در مورد بعضی دیگر عوارض نامطلوبی به همراه داشته باشد. خارش خط مژه یکی از بارزترین عوارض جانبی این محلول‌هاست. برای بعضی‌ها هم شاید استفاده‌ی چند روز در میان، مناسب‌تر از استفاده روزانه باشد. بنابراین مهم است که هنگام خرید این محصولات دقت کنید و یا اگر پوست حساسی دارید، پیش از خرید محصولات جدید با پزشک پوست و موی خودتان مشورت کنید.


بهترین محصولات برای افزایش رشد مژه

حالا که متوجه شدید برای خرید یک محلول رشد مژه مناسب باید به دنبال چه باشید، ما در ادامه 9 سرم رشد مژه که از نظر ما در میان محصولات دیگر برترند را به شما معرفی می‌کنیم.

1. انتخاب برتر متخصصین پوست: مرطوب کننده مژه RevitaLash Advanced

یکی از محبوب‌ترین سرم‌های رشد مژه در بازار، سرم RevitaLash Advanced است. مصرف کنندگان این محصول به میزان قابل توجهی نتیجه‌ی مورد نظرشان را دریافت می‌کنند. فرمول این محصول حاوی پپتاید، گیاهان دارویی ویژه و فرمول خاص بیوپپتاید این شرکت است. تیوب ۲ میلی‌لیتری این محصول، تقریبا حدود ۳ ماه طول می‌کشد تا مصرف شود. البته اگر تمایل دارید پیش از اینکه به این محصول روی بیاورید برای مدتی آنرا تست کنید، یک مدل ۱ میلی‌لیتری از این محصول هم در بازار موجود است.

مرطوب کننده مژه RevitaLash Advanced

2. انتخاب مناسب افراد وگان: پر پشت کننده‌ی مژه Hydropeptide

این محصول با بیوتین، پپتاید و اسید هیالورونیک مرطوب کننده ساخته شده است. این محلول رشد مژه، کمک می‌کند تا مژه‌های شما تقویت شده و کمتر بشکنند. نکته قابل توجه درباره این محصول، این است که کاملا از ترکیبات گیاهی در آن استفاده شده و عاری از هرگونه رایحه‌ی معطر است.

پر پشت کننده‌ی مژه Hydropeptide

3. بهترین فرمول ضخیم کننده: سرم مژه neuLash

ترکیباتی همچون بیوتین، پپتاید، اسید هیالورونیک و پانتنول (پروویتامین B5) در این محصول از برند neuLash کنار یکدیگر جمع شده‌اند. این محصول همچنین حاوی عصاره دانه کدو تنبل هم هست که باعث می‌شود مژه‌های شما پر پشت‌تر و ضخیم‌تر بنظر برسد.

سرم مژه neuLash

4. مقرون به صرفه‌ترین محلول: سرم ابرو و مژه RapidLash

این محلول رشد مژه، به بیش از ۳۶۰۰ بررسی که از سمت خریدارانش در آمازون دریافت کرده است می‌نازد! این محصول علاوه بر پپتاید، بیوتین و اسید هیالورونیک، حاوی ویتامین‌هایی برای بهبود درخشندگی و ضخامت مژه‌های شما هم هست.

سرم ابرو و مژه RapidLash

5. بهترین محلول برای پوست‌های حساس: تقویت کننده مژه LASHFOOD

این سرم گیاهی و مورد تایید موسسه Ecocert، با عصاره لوندر، پروتئینهای سویا و برنج، ریشه گل صدتومانی (سرده) و ترکیب خاص این برند: Phyto-Medic، کمک می‌کند تا مژه‌های ضعیف شما تقویت شوند. همچنین جالب توجه است که هیچ کدام از مصرف کنندگان این محصول، از خارش پوستشان شکایت نکرده‌اند. بنابراین اگر پوست حساسی دارید، این یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود.

تقویت کننده مژه LASHFOOD

6. محصول انقلابی: SUPER LASH

سوپرلش یک محصول انقلابی است که باعث رشد مژه های طبیعی، افزایش ضخامت و تیرگی آن شود. که موجب می شود مژه هایی طبیعی، بلند و زیبا بدست آورید. این محصول با فعال سازی سلول های بنیادین موجب تحریک، رشد مجدد و تقویت مژه میشود. استفاده از این محلول به مدت 4 هفته باعث ایجاد مژه های زیبا و دائمی شده که بعد از اتمام دوره دچار ریزش نمی گردد.

7. بهترین فرمول چندکاره: Vichy LiftActiv Serum 10

آیا می‌خواهید برای استفاده از محلول رشد مژه، کار ساده‌تری پیش پایتان باشد؟ پس این محصول چند کاره از برند Vichy را تست کنید. این محصول را هم می‌توانید روی پوست‌های نازک اطراف چشم و برای پیشگیری از چروک آنها استفاده کنید، هم می‌توانید آنرا روی پلک و ریشه مژه‌هایتان استفاده کنید تا به مرور زمان تقویت شده و رشد کنند.

Vichy LiftActiv Serum 10

8. تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا mavala

محلول تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا یک محصول مناسب برای تقویت ریشه و پیاژ مو است که با افزایش گردش خون‌ موجب توقف ریزش و رشد مجدد مژه می شود. همچنین این محصول بر طول و ضخامت مژه نیز تاثیر می گذارد. برای استفاده توجه داشته باشید که آن را بر روی مژه ی تمیز و بی آرایش استفاده کنید البته این محلول بعد استفاده نیاز ب شستشو ندارد. نکته مهم دیگری که در مورد این محصول وجود دارد نبود هورمون های پروژسترون و استروژن در ساختار آن است که موجب محبوبیت این محصول شده است.

محلول رشد مژه خارجی

9. انتخاب برتر ما: Pronexa Hairgenics Lavish Lash

این تقویت کننده‌ی مژه و ابرو که بالاترین امتیاز را از ما دریافت کرده است، یکی از پر فروش‌ترین محلول‌ها و سرم‌های رشد مژه در وب‌سایت آمازون است، که برای این فروش زیادش دلیل خوبی هم دارد.

این سرم ضد حساسیت که توسط متخصصین پوست هم تست شده، دارای ترکیب متعادلی از اسید هیالورونیک، بیوتین و مواد گیاهی دیگری است، که می‌تواند به صورت کاملا محسوس، فولیکول‌های مژه و ابروهای شما را تقویت و پر پشت کند.

حدود ۲۵ هزار خریدار این محصول در وب‌سایت آمازون، به این محصول امتیاز ۵ از ۵ را داده‌اند! و هزاران بررسی که از طرف مشتریان نوشته شده، حاکی از این است که این محصول بهترین مارک محلول رشد مژه در میان رقبای خودش است.

حالا نوبت شماست تا ترجیحات خودتان از یک محلول رشد مژه و همچنین برندهای مورد علاقه‌تان برای این سرم جذاب را به ما بگویید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

سوالات متداول محلول رشد مژه

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning