13 مدل موی کوتاه زنانه برمبنای ترند روز و مراقبت راحت

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
message نظر 0
مدل موی کوتاه زنانه

بزارید حدس بزنیم، اگر شما دنبال مدل موی جدید هستید حتما از استایل و ظاهر خود خسته شدید و دلتان تنوع می‌خواهد. البته همیشه تغییر در خانم‌ها با موهایشان شروع می‌شود.

مثلا دلشان می‌خواهد جسارت و قوی بودنشان را نشان دهند، تصمیم می‌گیرند مدل مویشان را تغییر دهند. بنابراین به هر دلیلی که بخواهید موهایتان راکوتاه کنید، بهترین صفحه را برای جستجو انتخاب کردید. در اینجا 13 مدل موی کوتاه زنانه را می‌توانید ببینید و تصمیم بگیرید چه مدلی موهایتان را کوتاه کنید. بعلاوه تمامی این مدل‌ها برمبنای ترند روز و مراقبت آسان انتخاب شده‌اند.

این را هم بدانید که تمام مدل‌های انتخاب شده بر مبنای کت واک 2021 است. اگر نمی‌دانید کت واک چیست، کت واک یک مراسم خفن و حرفه ای است که در آن تمام طراحان برتر مد و فشن محصولات جدیدشان را به نمایش می‌گذارند.

آنچه در ادامه خواهید خواند.


مدل مو باب کوتاه زاویه دار

یکی از پر طرفدارترین مدل موی کوتاه زنانه برای تمام سنین، مدل‌ باب است. به این دلیل که به مراقبت و رسیدگی کمی نیاز دارد، موها پرپشت‌تر نشان داده می‌شوند و همه خانم‌ها به راحتی و با سرعت می‌توانند مویشان را حالت دهند. هر مدلی که دلشان بخواهد، صاف کنند یا به حالت فر و مجعد در بیاورند. اگر دوست دارید مدل این عکس موهایتان را کوتاه کنید، به آرایشگر بگویید مدل باب زاویه دار و تیز میخواهید و رنگ موی آمبره برایتان بگذارد. ریشه موهایتان تیره رنگ می‌شود و بقیه نقاط موهایتان رنگ روشن تر دارد.

مدل موی روز

مدل مو باب پیکسی

خانم‌هایی که جسارت بالایی را در چهر‌شان می‌خواهند نشان دهند ترجیح می‌دهند موهایشان را از عرف کوتاه‌تر کنند و تقاوتشان را با بقیه به رخ بکشند. ولی اگر شما جزو دسته افرادی هستید که هنوز دوست دارید اندکی موهایتان بلند به نظر برسد می‌توانید مدل باب پیکسی بزنید. در این مدل همانظور که در عکس مشاهده می‌کنید جلوی موهایتان بلندتر از بقیه بوده و برش‌های کوتاه و بلند ایجاد شده شده است.

مدل کوتاهی زنانه

مدل مو باب تا گردن

اگر تمایل ندارید تغییر زیادی در موهایتان بدهید موهایتان را مدل باب تا گردن بزنید. این مدل در حین اینکه تغییر زیادی در موهایتان ایجاد نمی‌کند شما را خانمی مدرن و جذاب نشان می‌دهد. در این مدل یک سمت مویتان به صورت زاویه دار کوتاه می‌شود و زمانی که موهایتان را سشوار بکشید بسیار خوش حالت است.

مدل موی ترند زنانه

مدل مو باب آشفته

اگر دوست دارید بلندی موهایتان تا شانه‌هایتان برسد و پر حجم دیده شود مدل باب آشفته را امتحان کنید. در مدل‌های پریشان یک طرفه، برخلاف آنچه تصور می‌شود موها به دلیل لایه لایه زده شدن پرتر دیده شده و بر جذابیتتان افزوده می‌شود.

مدل مو کوتاه زنانه

مدل مو بلانت

شاید انتظار این اندازه موی کوتاه را نداشتید ولی وقتی صحبت از کوتاهی باشد یکی از مدل‌های جذاب و محبوب در میان خانم‌ها به خصوص جوان‌ها، کوتاهی بلانت است. فرقی هم ندارد چه حالت مویی دارید (موهای صاف و لخت یا مجعد و فر) در هر صورت این مدل مو به صورت شما می‌آید. البته بهتر است خانم‌هایی با صورت بیضی شکل و گونه‌های صاف به سراغ کوتاهی بلانت بروند.

مدل موکوتاه زنانه

مدل کوتاهی برای موهای نازک

اگر موهایی نازک دارید و نگران هستید با کوتاه کردن موهایتان کم حجم و خوش حالت به نظر نرسد این مدل پیکسی را امتحان کنید. در این مدل جلوی موهایتان بلندتر از پشت موهای شماست و به موهایتان حجم می‌دهد.

مدل مو برای موهای نازک

مدل مو پیکسی تراشیده

این مدل مو در میان خانم‌های جوان برای شبیه شدن به بازیگران هالیوود محبوبیت زیادی دارد و احساس خاص بودن به آن‌ها می‌دهد. در این مدل یک طرف سر تراشیده می‌شود و بقیه مو بلند باقی می‌ماند و البته بر اثر همین تراشیدگی در چهره افراد حس لطافت زنانگی کمتر می‌شود؛ بنابراین هنگام انتخاب این مدل دقت کنید. مزیت این مدل این است که اگر بر اثر رنگ و دکلره موهایتان آسیب دیده با این مدل کوتاهی به موهایتان فرصت مجدد رشد موهای سرزنده و سالم می‌دهید.

مدل های برتر کوتاهی

مدل مو خرد با چتری بلند

اگر تا الان مدل‌های کوتاهی را دوست نداشتید و دوست دارید بلندی موهایتان حفظ شود این مدلی موهایتان را کوتاه کنید. به آرایشگر بگویید مدل خرد موهایتان را بزند و جلوی موهایتان را مدل چتری کوتاه کند. به این طریق با یک تیر دو نشان زده‌اید بلندی موهایتان را حفظ کردید و یک تغییر بزرگ هم در چهره‌تان به وجود آورده‌اید. اگر هم دوست داشتید بعد از کوتاهی همانند این عکس بخش چتری و ریشه موهایتان را تیره و بخش‌های دیگر را رنگ گرم بزارید تا یک مدل موی ساده و در عین حال شیک به دست آورید.

کوتاهی با توجه به مدل صورت

مدل مو برای افرادی با صورت گرد

اگر صورتتان گرد است و فکر می‌کنید موی کوتاه فقط به خانم‌هایی با صورت کشیده می‌آید، مدل پیکسی همراه با چتری بلند را امتحان کنید. در این مدل قسمت جلو و کناره‌ها مقداری بلندتر هستند و ظاهر زنانه شما حفظ می‌شود.

محبوب ترین مدل های کوتاهی مو

مدل مو پیکسی تاجدار

معمولا آقایان این مدلی موهایشان را کوتاه می‌کنند، اما خانم‌هایی هم که می‌خواهند نشان دهند بین زن و مرد تفاوتی وجود ندارد به سراغ این مدل مو می‌روند. در این مدل یک طرف مو یا تمام سر کاملا تراشیده می‌شود، بنابراین قبل از انتخاب این مدل کوتاهی خوب فکر کنید. چون موهایتان برای رشد مجدد به زمان احتیاج دارند.

مدل مو پسرونه

مدل مو کوتاه برای موهای مجعد و فر

گاهی اوقات افراد با موهای مجعد و فر نمی‌توانند تصمیم بگیرند موهایشان را کوتاه کنند یا نکنند و اگر می‌خواهند کوتاه کنند چه مدلی بزنند که موهایشان تماماً فر نخورد و به سمت بالا برود. یکی از بهترین تصمیم‌ها در این مواقع مدل کوتاهی لایه‌ای است. در این مدل می‌توانید میزان بلندی و کوتاهی مویتان را خودتان تعیین کنید و البته اگر مدل آمبره هم رنگ بزارید موهایتان شیک و خاص می‌شود.

مدل مو برای مو های فر

مدل مو لیر

مدل موی لیر از جمله مدل موهای پر طرفدار در میان خانم ها و دختران جوان است. اگر دارای موهای متوسط، صاف با پیشانی نسبتا بلند می باشید این مدل مو برای شما متناسب می باشد. یکی از انواع مدل مو برای صورت گرد نیز می تواند این مدل مو فانتزی و جدید باشد. شما با استفاده از مدل لیر می توانید صورت گرد خود را کشیده تر و باریک تر نشان دهید.

کثر خانم ها و دختر خانم ها مدل مو لیر کوتاه را می پسندند. رنگ روشن مو باعث می گردد لایه های مدل لیر بهتر دیده شوند پس رنگ مویی متناسب با این مدل مو نیز رنگ های روشن می باشند. شما تنها با استفاده از سشوار کشیدن می توانید موهای خود را به بهترین نحو شینیون کنید.

مدل موی برتر 2021

مدل مو کلاسیک

اگر به دنبال مدل کوتاهی‌های جدید می‌گردید حتما دلتان یک تغییر بزرگ در مدل مو و چهره‌تان می‌خواهد. اما گاهی وقت‌ها کوتاهی‌های کلاسیک می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند و از تصمیمات هیجانی جلوگیری کنند. اینطوری اگر موهایتان بسیار بلند باشد بعد از کوتاهی دلتان نمی‌سوزد و ناراحت نمی‌شوید.


مدل موی باب A-Line طلایی برای زنان سیاه پوست

اگر رنگ پوست شما گرم است ، با طراحی رنگ بور متوسط ظاهر بهتری خواهید داشت. این باب A-line از تقارن زیبا و رنگهای کاراملی ، طلایی و عسلی برخوردار است. این یکی از محبوب ترین مدل های مو برای انواع موهای ضخیم است ، زیرا پشتی انباشته شده تمام آنچه برای ایجاد یک شکل منحنی شیک در پشت لازم است، دارد.

و اگر ترجیح می دهید برای زیبا جلوه دادن موهای خود وقت تلف نکنید، این باب انتخاب ساده مدل مو مناسب است. این یک گزینه مدل مو باب است که متناسب با طیف گسترده ای از شکل های صورت از جمله بیضی ، گرد و بلند تناسب دارد. قسمت برش و مورب در طرف صورت ، صورت دایره ای را می شکند و یک صورت بلند را “کوتاه” می کند. این رنگ زرق و برق دار در واقع دارای سه سایه متفاوت است که با هم مخلوط شده و جلوه ای خاص به صورت می بخشد


سوالات رایج در مورد مدل موی کوتاه زنانه محبوب سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning