کریس فارل

تولید کننده CHRIS FARRELL

کمپانی آلمانی کریس فارل، تولید کننده و عرضه کننده محصولات ترمیمی و مراقبت از پوست با قدرت تاثیرگذاری بالا است. کریس فارل از سال 1969 با بیش از نیم قرن تجربه، پیشگام در طراحی و تولید محصولات عاری از روغن های معدنی نفتی و پارابن در زمینه ی زیبایی و مراقبت از پوست است.
محصولات کریس فارل به منظور ارائه راه حل‌های هدفمند برای افزایش زیبایی ظاهر پوست، حل مشکلات پوستی و جلوگیری از پیری زودرس تولید شده اند.

محصولات مراقبت از پوست کریس فارل بر اساس آخرین تحقیقات علمی پژوهشی و فقط با مواد موثر اثبات شده و عمدتاً ترکیبات گیاهی و طبیعی سالم و همخوان با شیمی بدن انسان، تولید و ارائه می گردد. ریشه فرمول‌های این شرکت در تحقیقات دقیق، آزمایش و تجربه بوده و فقط با استفاده از بالاترین استانداردهای اخلاقی تولید می شود. محصولات مراقبت از پوست کریس فارل هرگز بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند و فاقد مواد نگهدارنده مضر مانند پارابن می‌باشند. تأثیرات مثبت بر روی زندگی مشریان بدلیل استفاده از محصولات کریس فارل الهام بخش فعالیت این شرکت است.

فلسفه کریس فارل

  • “در انتخاب محصولات مراقبتی و زیبایی پوست خود، هیچ سازشی انجام ندهید!”
  • “کریس فارل محصولاتی مبتنی بر تجربه کلی‌نگر با توجه به مفهوم فیزیولوژیکی بدن”

محصولات تخصصی، ترمیمی و مراقبت از پوست و مو مبتنی بر تجربه و مفهوم فیزیولوژیکی بدن و توجه به تفاوت بین: کیفیت و کمیت، انتظار و واقعیت، ادعا و صداقت، تاثیر و سازش، حقیقت و فریب، محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیتِ موثر و یا توهما و… است.

در پژوهش و آماده‌سازی فرآورده‌های آرایشی، متخصصین فارل به خوبی می‌دانند که در رفع مسائل پوستی و ترمیم، نه تنها علائم ظاهری پوست بلکه علل ایجاد آن عارضه نیز عامل تعیین کننده است.

با ترمیم علت مشکلات پوستی، ناهنجاری های ظاهری آن نیز به خودی خود بهبود پیدا کرده و یا به طور موثری اصلاح می شوند.
توصیه می شود در دوره های ترمیم، از ترکیباتی که تاثیرات یکدیگر را خنثی می کنند، استفاده ننمایید و درعوض از محصولات و ترکیباتی که با یکدیگر هماهنگ هستند، تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.
به عنوان مثال، به جای استفاده از یک کرم، ممکن است یک ماسک مناسب‌تر باشد تا پوست را تحت یک رژیم موقت مناسب با پوست قرار داد.

مفهوم فیزیولوژیکی که در فلسفه‌ی طراحی و تولید محصولات کریس فارل از آن استفاده می‌شود، بر روی فعالیت های عملکردی طبیعی خود پوست تأکید مضاعف دارد. هدف اصلی این مفهوم ایجاد یک پوست سالم دائمی است که قادر به حفاظت خود در برابر تأثیرات منفی داخلی و خارجی است.
اگر بخواهیم دقیقا مطابق با مفهوم کریس فارل کار کنیم باید با تشخیص درست مشکل پوست و دلایل آن محصولات موثر را برنامه ریزی و استفاده کنیم و نه اینکه تمامی محصولات یک خط تولید را با شدت و حِدت با شعار «هرچه بیشتر بهتر» را دنبال نماییم و مورد استفاده قرار دهیم!

به ویژه برای افرادی که دچار مشکل پوستی بوده و به تازگی با محصولات کریس‌ فارل آشنا شده‌اند، «بسته درمانی کوچک» خیلی بهتر و موثرتر از «بسته درمانی بزرگ» است.

در ادامه برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند کرم ضد آفتاب و … را به شما معرفی خواهیم کرد.