معرفی بهترین مارک برس های گرد مخصوص سشوار

websepanta
سیمین سیمینی
date_range خرداد ۸, ۱۴۰۰
message نظر 1
معرفی بهترین مارک برس های گرد مخصوص سشوار

برس گرد سشوار از جمله لوازم آرایش پرمصرف بین بانوان است. تاثیر موها بر زیبایی چهره و اهمیت سشوار زدن و حالت دادن به آنها، اصلی‌ترین دلیل این استقبال است.

انواع برس سشوار به فراوانی در بازار موجود است. اما استفاده از بهترین مارک های برس گرد همیشه مستلزم داشتن اطلاعات کافی درباه این لوازم است. در این مطلب درباره انواع برس گرد و کاربردهای آن برایتان می‌گوییم و  چند نمونه از بهترین مارک های این محصولات را معرفی می کنیم با ما در مطالعه این مطلب همراه شوید.


با بهترین مارک برس گرد سشوار، نگران آرایش موی خود نباشید!

باید اذعان کرد موها مهم‌ترین نقش را در زیبایی چهره دارند. خانم‌ها عموما بیش از آقایان درگیر زیبایی موهای خود هستند. اما در کاربرد سشوار و برس به‌عنوان دو وسیله اصلی آرایش مو، فرق چندانی بین این دو وجود ندارد. عرضه و تقاضای زیاد این نوع برس‌های گرد باعث شده مدل‌های متنوعی از این کالای آرایشی وارد بازار شود که همه آنها لزوما از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. شناخت برندهای برتر این نوع برس‌ها نقش زیادی در انتخاب و خرید موفق این محصولات دارد. در ادامه مطلب، شما را با مارک‌های برتر برس گرد سشوار آشنا خواهیم کرد. با ما همراه بمانید.

بهترین مارک های برس گرد سشوار

بهترین مارک های برس گرد ایده‌آل

جنس، حجم و بلندی موها در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارد. اما علاقه به داشتن موهای خوش حالت در بسیاری از مردم یک حس مشترک است. هر قدر هم موهای خوش حالتی داشته باشید، در شرایط مختلف نیاز به استفاده از سشوار، برس و حالت‌دهنده‌های مو پیدا خواهید کرد.

استفاده از برس نامناسب علاوه بر آنکه زمان زیادی برای حالت دادن به موها از شما می‌گیرد می‌تواند آسیب‌های جدی به تار و ریشه موها وارد کند. برای مصون ماندن از این مشکلات، بهتر است در انتخاب این کالای آرایشی دقیق‌تر باشیم.

با توجه به تفاوت اندازه موها، برس های آرایشی با اندازه‌های مختلف مورد نیاز است:
برای صاف کردن و حالت دادن موها مدل‌های گرد کوچک برای موهای کوتاه یا چتری و انواع بزرگ برای موهای بلند مناسب هستند. استفاده از مدل مناسب آرایش و حالت دادن به موها را دقیق، آسان و سریع می‌کند. مدل‌های سرامیکی نیز اغلب برای فر دادن به موها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در این بخش با بعضی از بهترین مارک‌های برس گرد سشوار آشنا می‌شویم.


1.برس گرد کیپه نانو تک (Nano Tech)

از این برند ایتالیایی ۲ نمونه را به شما معرفی می‌کنیم.

 کیپه نانو مدل ۵۹۶۵

از این برند با بدنه ترکیبی سرامیک و جیوه، بزرگ‌ترین سایز از سری کیپه هستند. نوارهای قرمز حلقوی موجود در بدنه این نوع، حاوی جیوه است. این فلز با قابلیت تحمل گرمای بالا ( تا ۲۴۵ درجه سانتی‌گراد) کمک زیادی به حالت گرفتن سریع موها می‌کند. این مدل‌ها ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی مصرفی برای سشوار زدن، موهای متوسط تا بلند را به بهترین شکل فرم می‌دهند.

نوارهای جیوه‌ای حامل حرارت، ضمن سرعت بخشیدن به براشینگ، بخش زیرین مو را هم تحت تاثیر قرار داده و در تکمیل پیرایش موها تاثیر عمیقی دارند.
این برس گرد سشوار دارای فناوری یونی است که سلامت موها را در بهترین حالت حفظ کرده و از ایجاد اصطکاک و وز کردن موها حین سشوار زدن موها جلوگیری می‌کند.

 کیپه نانو تک، مدل۵۹۵۳ 

در این مجموعه، این مدل نیز بسیار نزدیک و مشابه به نمونه قبلی است. با قابلیت تحمل دما تا ۲۴۰ درجه از بهترین مدل‌های موجود در بازار بوده و به براشینگ موهای شما دقت و کیفیت می‌بخشد. این محصول دارای دسته و بدنه یک‌تکه و بدون لبه بوده و از این نظر با کاربرد راحت و بدون درگیری با موها بین خریداران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بهترین مارک برس سشوار

2. برس مو اسپیکا مدل ۷۲۴۰۳

این مدل برس گرد سشوار از جنس پلاستیک، موی طبیعی و الیاف مصنوعی تهیه می‌شود. کاربرد آن اغلب برای ابریشمی، لخت و صاف کردن موهاست و مدل بزرگ آن به‌طور اختصاصی برای موهای بلند کاربرد دارد. خوش دست بودن و سبکی این محصول کاربرد آن را در خانه و سالن‌های آرایشی با اقبال خوبی روبرو کرده است.

برس گرد سشوار

3. برس گرد آکا کاپا

از مدل‌های بی‌آسیب یا ( No-Damage ) با معرفی محصولی به‌نام برس گرد آکاکاپا همراه با شما هستیم.
دسته این محصول به‌عنوان بخشی مهم و تاثیرگذار که راحتی کاربر به آن بستگی دارد در این محصول بسیار خوب طراحی شده است. به‌نحوی که حتی حین براشینگ موها برای مدت طولانی، دست را خسته نمی‌کند. جنس لوله آن سرامیکی بوده و با پوشش کریستالی و خواص ضدمغناطیس و الکتریسیته به حفظ سلامت موها کمک زیادی می‌کند.

کاپا از بهترین برند های برس سشوار

4. برس گرد مو دیانی

در میان دیگر مدل‌های موجود از برس گرد سشوار می‌توان به برس گرد مو دیانی مدل ۰۴۰-۲۲ اشاره کرد. این مدل به‌ویژه برای موهایی که دارای آرایش، اکستنشن یا قدری حالت وزدار هستند بسیار مناسب است. آکاکاپا ضدالکتریسیته بوده و رطوبت را از ساقه مو نمی‌گیرد.


5. برس گرد مو و پرلون سرامیکی نانو سایز ۲۵ لورنزو

این محصول با قابلیت‌های خاصی نظیر عایق بودن در برابر حرارت و آب به‌ویژه برای موهای بلند بسیار مناسب است. بدنه این مدل دارای منافذی است که حرارت را به‌طور یکنواخت در محیط موها پراکنده کرده و به سشوار زدن و براشینگ شما کیفیت می‌بخشد.
تحمل دمای بسیار بالا تا ۳۰۰ درجه در این نوع، آن را برای صاف کردن و حالت دادن به موهای مجعد و وز مناسب نموده است. هم‌چنین فن‌آوری


کلام آخر

سشوار، براشینگ، حالت‌دهی به موها و در مجموع زیباسازی موها در هر فرم و اندازه این روزها بخشی از ساعات روزانه اغلب ما را به خود اختصاص می‌دهد. برای اجرای بهتر و آسان این کار، لازم است برس های ویژه و مناسب این کار را تهیه نماییم.
در این میان برس گرد سشوار جزو پرکاربردترین نمونه‌هاست. از میان مدل‌های مختلف موجود از این محصول، برخی تولیدات بهترین کاربری را دارند. معرفی این تولیدات و آشنایی با آنها می‌تواند شما را به سمت خریدی موفق راهنمایی کند.

یک پاسخ به “معرفی بهترین مارک برس های گرد مخصوص سشوار”

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning