معرفی ادکلن های خوشبو و معروف

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۲, ۱۳۹۹
message نظر 0
معرفی ادکلن های خوشبو

امروزه بسیاری از افراد به عطر و ادکلن خود توجه ویژه‌ای دارند و نسبت به آن‌ها حساسیت بسیاری را نشان می‌دهند. از همین جهت این افراد باید ادکلن های خوشبو و معروف را بشناسند تا انتخاب مناسبی داشته باشید. با توجه به اهمیت خرید ادکلن، تصمیم گرفتیم بهترین ادکلن های معروف زنانه و مردانه که خوشبو و محبوب هستند را معرفی کنیم تا بتوانید خریدهای موثرتری داشته باشید.

1. عطر بولگاری مدل Omnia Coral EDT

یکی از ادکلن های معروف و خوشبو زنانه را می‌توان عطر بولگاری مدل Omnia Coral EDT در نظر گرفت. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این عطر نیز قیمت پایین آن به نظر می‌رسد. زمانی که این عطر را استشمام می‌کنید، پایه بو این عطر که رایحه ترنج و توت‌فرنگی وحشی است را به خوبی حس خواهید کرد؛ سپس نت میانی آن رایحه‌ای همانند رایحه انار و نیلوفر آبی است. در رابطه با نت پایانی نیز باید گفت این عطر رایحه مشک و سدر را خواهد داشت و در کل برای شما یک عطر شیرین جذاب را فراهم خواهد آورد.

عطر بولگاری مدل OMNIA CORAL EDT

2. ادکلن مردانه شنل بلو از ادکلن های معروف

بدون شک تا به حال نام ادکلن شنل بلو را بارها شنیده‌اید. این ادکلن یک ادکلن تابستانی با رایحه خنک است که بوی آن مانند بوی دل‌نشین چوب است. این ادکلن علاوه بر آنکه رایحه خوبی دارد، مدت زمان طولانی نیز بر روی پوست و لباس شما باقی خواهد ماند. توجه داشته باشید که استفاده از این ادکلن علاوه بر آنکه رایحه سرزنده و شاداب دارد، شما را کاملا جدی و دارای استقلال نشان می‌دهد و می‌توان از آن به عنوان یکی از ادکلن های خوشبو و معروف یاد کرد.

ادکلن مردانه شنل بلو

3. ادکلن لالیک یکی از محبوب ترین ادکلن های معروف

لالیک نیز یکی از ادکلن های معروف، محبوب و پرطرفدار عطر زنانه به حساب می‌آید که ادکلن هایی با رایحه جذاب و دل‌نشین دارد. یکی از برترین مدل‌های ادکلن لالیک را می‌توان مدل Le Parfum EDP در نظر گرفت. این ادکلن رایحه‌ای چون رایحه ترنج، فلفل سیاه، بادام، چوب صندل، وانیل، گل یاسمن و دانه تونکا را دارد که سبب شده‌اند این عطر رایحه‌ای فوق‌العاده پیدا کند و اگر شما به دنبال یک ادکلن هستید که با استفاده از آن در جمع بدرخشید، ادکلن لالیک انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

ادکلن لالیک

4. ادکلن مردانه کرید اونتوس

بدون شک ادکلن اونتوس یکی از ادکلن های خوشبو و معروف مردانه است که استفاده از آن می‌تواند هوش از سر اطرافیان را ببرد. این ادکلن به عنوان یکی از سلطنتی‌ترین و لوکس‌ترین ادکلن های دنیا به حساب می‌آید. این ادکلن رایحه‌ای شیرین و خنک دارد که در یک شیشه شیک و ساده ریخته شده و مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه سلبریتی ها قرار گرفته است و می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که به دنبال قدرت هستند.

ادکلن مردانه کرید اونتوس

5. ادکلن زنانه نینا ریچی ریچی

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه با رایحه‌ای بی‌نظیر هستید که شما را شیک و متمدن نشان دهد، ادکلن زنانه نینا ریچی ریچی انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این ادکلن از سال 2009 وارد بازار عطر و ادکلن شد و تا کنون یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده است. رایحه‌ای که برای این عطر در نظر گرفته شده یک رایحه نشاط‌آور و دل‌فریب به نظر می‌رسد که بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است.

ادکلن زنانه نینا ریچی ریچی

6. ادکلن دیور ساواج مردانه از ادکلن های معروف

دیور ساواج یکی از ادکلن های خوشبو و معروف است که مناسب برای استفاده در 4 فصل به نظر می‌رسد و تا الان یکی از پرفروش‌ترین ادکلن های مردانه بوده است. رایحه‌ای که برای این ادکلن در نظر گرفته شده، رایحه‌ای تلخ است که سبب جذاب به نظر رسیدن مردان می‌شود.

ادکلن دیور ساواج مردانه

7. ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال

از پرفروش‌ترین ادکلن های زنانه در ایران می‌توان به ورساچه برایت کریستال اشاره داشت. رایحه این عطر، خنک و شیرین در نظر گرفته شده که از سال 2006 مورد توجه افراد بسیاری بوده است. این عطر از دل‌فریب‌ترین عطرهای زنانه محسوب می‌شود که در لیست محبوب‌ترین عطرها قرار گرفته است.

ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال

8. ادکلن مردانه لالیک مشکی

لالیک در تولید ادکلن مردانه نیز دست به کار شده است. زمانی که شما از این عطر استفاده می‌کنید، حس راه رفتن در یک جنگل خوشبو و تاریک که حس دل‌نشینی دارد را برای شما تداعی می‌کند. این ادکلن به سبب ویژگی‌هایی که برای ظاهرش در نظر گرفته شده با این نام شناخته می‌شود؛ اگر نه در اصل نام آن Lalique Encre Noire است که در سال 2006 وارد بازار مربوط به این کالا شد. رایحه تلخ این عطر و بو چوب که از آن حس می‌شود، می‌تواند نظر هر مرد سخت پسندی را به دست آورد.

ادکلن مردانه لالیک مشکی

ادکلن زنانه معروف Valentina

از دیگر ادکلن های خوشبو و معروف می‌توان به ادکلن Valentina اشاره داشت. این ادکلن مناسب برای استفاده خانم‌ها در هر سن و سال است و امکان استفاده از آن در هر 4 فصل وجود دارد. همچنین ماندگاری بالایی دارد که در کنار رایحه شیرین و ملایم، یک انتخاب مناسب به نظر می‌رسد.

ادکلن زنانه معروف VALENTINA

ادکلن مردانه مرسدس بنز INTENSE

مدل INTENSE یکی از بهترین ادکلن های خوشبو و معروف از مرسدس بنز است که در دسته ادکلن های باکلاس قرار دارد و افراد خاص پسند آن را برای خود تهیه می‌کنند. البته این ادکلن انتخاب مناسبی برای هدیه دادن نیز به حساب می‌آید.
ادکلن مردانه مرسدس بنز INTENSE رایحه‌ای تلخ و تند دارد که در بطری‌هایی بسیار جذاب و شکیل به فروش می‌رسد. این مدل از ادکلن، انتخابی مناسب برای افراد سخت پسند است که می‌تواند نظر مثبت آن‌ها را به همراه داشته باشد.

ادکلن مردانه مرسدس بنز INTENSE

ادکلن زنانه گوچی بای گوچی ادو پرفیوم

ادکلن زنانه گوچی بای گوچی ادو پرفیوم با توجه به رایحه شیرین و گرمی که دارد، توانسته نظر بسیاری از خانم‌ها را به سمت خود بکشاند. از طرفی این عطر ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند نیاز شما برای حضور در یک محیط به مدت طولانی را به خوبی برطرف کند. توصیه می‌شود این ادکلن را در فصل‌های سرد سال استفاده کنید تا به خوبی متوجه رایحه حیران کننده آن شوید.

ادکلن زنانه گوچی بای گوچی ادو پرفیوم

ادکلن زنانه  Tom Ford Black Orchid

این عطر یک عطر تماشایی با رایحه لوکس و احساسی است! رایحه ای که با آن شما می توانید  ارکیده سیاه را لمس کنید و رایحه های وانیل و شکلات شما را عاشق این ادکلن می کند. ماندگاری و خط بوی این ادکلن بسیار با دوام و قوی است. بعد استفاده از این ادکلن یکی از بهترین حس ها را تجربه خواهید کرد. این ادکلن بی نظیر را در زمستان استفاده کنید تا شما را حیرت زده کند.

بهترین برند های عطر دنیا

ادکلن مردانه Versace Pour Homme

بدون شک ورساچه یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها به حساب می‌آید که این دفعه دست به تولید ادکلن مردانه Pour Homme زده است. این ادکلن رایحه‌ای تلخ دارد که طبع آن معتدل رو به خنک است. این ادکلن برای استفاده در هر 4 ماه سال مناسب به نظر می‌رسد، اما برای تاثیرگذاری بیشتر آن می‌توانید در فصول بهار و تابستان از آن استفاده کنید.
همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید، به معرفی ادکلن های خوشبو و معروف زنانه و مردانه پرداختیم. اکنون می‌توانید با توجه به سلیقه و استفاده‌ای که از ادکلن دارید، یکی را خریداری و استفاده کنید.


 ادکلن MONTBLANC

اگرچه این عطر کمی گران است ، اما محصولات MONTBLANC ارزش سرمایه گذاری را دارند. این عطر دارای رایحه اغوا کننده مردانه است که فراموش کردن آن تقریباً غیرممکن است. رایحه های آنها از عطر ترکیب عصاره های میوه های مختلف مانند آناناس ، وربنا ، خزه بلوط ، سیب و برخی نت های چوبی از چوب صندل ، تونکا و ترنج است. با نت های شیرین ولی عطر هنوز حس مردانه میدهد.


ادکلن Calvin Klein

کالوین کلاین به عنوان مارک لوکس باقی مانده است و برای دهه ها بر قلب مصرف کنندگان حاکم بوده است. با این وجود آنها یک تولید کننده لباس موفقیت آمیز هستند، اما در زمینه عطرها هم بسیار قابل توجه عمل می کنند. هم آقایان و هم خانوم ها رایحه های خاص این عطر ها را ترجیح می دهند. نت عطرهای CK این است که رایحه ای عاشقانه و فریبنده را با نت های شیرین و میوه ای متعادل نگه می دارد. عطرهای آنها برای استفاده روزانه و مناسبت های خاص توصیه می شود.


سوالات رایج در مورد ادکلن های معروف

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning