با روش های کراتین و بهترین برندهای آن آشنا شوید

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
message نظر 0
بهترین برندهای کراتین

کراتینه کردن مو یک روش بسیار رایج در میان خانم‌ها برای تقویت و صاف کردن مو است. به خصوص اگر فردی موهایش آسیب دیده باشد یا دلش بخواهد هر روز با موهای نرم و صاف از خواب بیدار شود، دوستان و آرایشگران زیادی به او توصیه خواهند کرد که موهایش را کراتینه کند. شاید هم در بین دوستانتان، دوستی دارید که از کراتین کردن خود راضی است و شما هم دلتان بخواهد موهایتان را کراتینه کنید. پس اگر به کراتینه کردن موهایتان علاقمند هستید بهتر است قبل از هر اقدامی با روش‌های انجام کراتینه و برند های کراتین معروف آشنا شوید.


روش‌های چگونگی استفاده از موادهای کراتین مو

با کراتین برزیلی، موهایتان نرم و لطیف می‌شود

اولین ماده کراتینی که به شما می‌خواهیم معرفی کنیم کراتین برزیلی است. در بین انواع کراتین موجود در بازار این نوع کراتین برای خانم‌های دارای موهای مجعد و فرفری که هر روز نمی‌دانند با موهای خود چه کار کنند مناسب است. مطمئننا شانه زدن موهایی گره خورده و پف کرده بسیار سخت است، مخصوصا اگر به شمال بروید یا در هوای مرطوب قرار بگیرید اوضاع بدتر هم می‌شود. به همین دلیل کراتینه برزیلی برای شما که موی مجعد و فرفری دارید مناسب است.

وقتی از این کراتینه استفاده کنید صبح با خیال راحت از خواب بیدار می‌شوید و به جای حرص خوردن و شانه نشدن موها به راحتی موهای خود را شانه می‌زنید و از نرمی و لطافت آن لذت ‌می‌برید. بعلاوه اگر موهای کم پشتی دارید اصلا نگران کم دیده شدن موهای خود نباشید چون کراتینه برزیلی بر روی حجم موهای شما تاثیری ندارد، پس خیالتان راحت باشد و بدانید هر بار کراتینه برزیلی را تکرار کنید موهای لخت‌تر و ابریشمی‌تری به دست می‌آورید.

  • اگر موی مجعد و فرفری دارید از کراتینه برزیلی استفاده کنید.
کراتین مناسب برای مو فر

نحوه استفاده آرایشگاه‌ها از کراتین برزیلی

در سالن‌های زیبایی، آرایشگرها اول موی شما رو با این مواد به خوبی آغشته می‌کنند و بهتر است بدانید کراتین برزیلی فرمالدئید (فرمالدئید، ماده‌ای شیمیایی با بوی تند و خفه کننده است که باعث سوزش دهان و بینی می‌شود) و ماده شیمیایی مضر برای مو ندارد. سپس آرایشگر موی شما را با اتو مو با صفحه سرامیکی صاف می‌کند و کل این مراحل دو تا چهار ساعت وابسته به موی شما زمان می‌برد.


با کراتین نرم کننده، فر موهایتان زیباتر می شود

اگر شما جزو افرادی با موهای فرفری ریز تا متوسط هستید و وز شدگی موهایتان را دوست ندارید، کراتینه نرم کننده برای موهای شما مناسب است. این نوع کراتین تنها وز شدگی موهای شما را از بین می‌برد و تغییر زیادی در فری یا مجعدی موهای شما ایجاد نمی‌کند.
• کراتین نرم کننده حالت مجعدی و فر شدگی شما را حفظ می‌کند.


نحوه استفاده آرایشگاه‌ها از کراتین نرم کننده

نحوه گذاشتن کراتین نرم کننده دقیقا مانند کراتین برزیلی است و ماندگاری آن ۲ ماه است.

با کراتین ژاپنی، مدت زمان بیشتری موهایتان صاف می‌ماند

شاید اسم کراتین ژاپنی برایتان تعجب برانگیز باشد ولی این نوع کراتین ترکیبی از کراتین مو برزیلی و روش صاف کننده مو ژاپنی است. نقطه قوت کراتین ژاپنی دوام و ماندگاری بیشتر آن نسبت به کراتین برزیلی است. معمولا موهای شما ۵ ماه بیشتر از کراتین ژاپنی صاف می‌ماند.

نحوه استفاده آرایشگاه‌ها از کراتین ژاپنی

در مرحله اول تمام مراحلی که در کراتین برزیلی توضیح دادیم طی می‌شود و بعد از آن مواد صاف کننده ژاپنی با استفاده از شانه بر روی موهای شما قرار می‌گیرد. معمولا ۴ تا ۵ ساعت زمان برای این نوع کراتینه لازم است.

کراتین اکسپرس روشی کوتاه مدت و سریع‌تر برای موهایتان

شاید شما دوست داشته باشید مدت زمان زیادی مواد کراتینه بر روی موهایتان باقی نماند، بنابراین کراتین اکسپرس با ماندگاری یک ماه و نیم بهترین نوع کراتین برای شماست. در این روش کراتین به شکل سرم روی موهای شما ریخته می‌شود و سپس با استفاده از یک اتو مو فیکس می‌شود. گذاشتن کراتین اکسپرس بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت زمان لازم دارد.


معرفی بهترین برندهای محصولات کراتین مو

حالا که با روشهای کراتینه مو آشنا شدید برای صرفه جویی در وقت شما با توجه به مارک‌های کراتین مختلف موجود به سراغ برندهای محبوب رفتیم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم. برندهای معرفی شده بر مبنای دسته بندی سایت اسمارت استایل و بیوتی دیزاین صورت گرفته است.


برندL’ANZA Keratin Healing Oil Hair Treatment

برند کراتین لانزه یکی از بهترین برندهای معرفی شده در سایت اسمارت استایل است که امتیاز ۴.۶ را به خود اختصاص داده. این برند از دو خاصیت برطرف کردن آسیب دیدگی‌ها و محافظت از موی شما برخوردار بوده و به همین دلیل در میان خانم‌ها پر طرفدار شده. از ویژگی‌های مثبت این برند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • فاقد فرمالدئید
  • سرشار از پروتئین‌های کراتینی و Iv Complex phyto
  • Iv Complex phyto باعث تقویت، نرمی و لطافت موی شما می‌شود.
بهترین برندهای کراتین

برند Keratin Research Brazilian Keratin Hair Treatment

همانطور که در شکل ملاحظه می‌کند برند کراتین ریسرچ دو کالا همراه هم دارد. یکی برای کراتیه کردن موی شما و دیگری شامپوی مخصوصی است که همراه این پکیج وجود دارد. البته کراتین ریسرچ را به تنهایی نیز می‌توانید سفارش دهید، شامپوی آن برای برطرف کردن تمامی آلودگی‌ها و روغن‌های موجود بر روی موی شما قبل از استفاده کراتین به کار می‌رود. ویژگی‌های مثبت کراتین ریسرچ نیز به شرح زیر است:

  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی روغن نارگیل
  • حاوی نرم کننده
  • حاوی پروتئین و آمینو اسیدهای پیچیده
برندهای معروف کراتین مو

برند DAILY KERATIN by Keratin Express

این نوع کراتین برای افراد بسیار حساس نسبت به مواد کراتینه مناسب است و به علاوه هزینه کمتری هم دارد. با زدن کراتینه روزانه وز موهای شما گرفته شده و شفاف، سالم و درخشان به نظر می‌رسد.

  • هیچ گونه مواد شیمیایی و فرمالدئید ندارد.
بهترین مواد کراتین

برند brazilian blowout

کراتین برزیلین بلواوت قدرت کمتری نسبت به کراتینه‌های سنتی دارد و برای افرادی مناسب است که فقط می‌خواهند وز شدگی موهایشان گرفته شود و فر موهایشان از بین نرود.

  • کاملا گیاهی و ارگانیک
  • ترمیم موخوره
معروف ترین مواد کراتین

برند GOLD LABEL

اگر موهای فرفری و وز دارید و علاقمندید موهای صافی داشته باشید برند گلد لیبل را امتحان کنید. این برند در مقایسه با برندهای دیگر قوی‌تر است. تنها نقطه ضعف آن بوی شدید این مارک بوده و ممکن است شما را اذیت کند.

  • حاوی روغن آووکادو
  • حاوی روغن جوجوبا
  • حاوی روغن آرگان
مواد ارگانیک کراتین مو

Vitamins Keratin Hair Mask Deep Conditioner

اگر موهای شما ضعیف شده و آسیب دیده است به سراغ این برند بروید. این ماسک کراتینه موهای شما را آبرسانی، تقویت و احیا می‌کند.

  • حاوی عصاره کراتین
  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی عصاره گندم
  • حاوی ویتامین E
کراتین مو

برند ریو (Rio)

کراتینه مو ریو دارای حجم ۱ لیتر، ساخت کشور برزیل و مناسب موهای دکلره شده و یا موهای خشک است. قیمت این محصول به نسبت محصولات مشابه بالاست و این مواد برای موهای چرب به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

  • مناسب موهای خشک
  • مناسب موهای دکلره شده
  • گاز و بو آزار دهنده
  • فرمالدهید بالا
  • قیمت بسیار بالا
برندهای برتر کراتین مو

مارک Lasio Keratin-Infused Treatment One Day Formula

کراتینه مو لازیو  قیمت بالایی دارد، اما جزو لیست بهترین مارک کراتینه مو زنانه محسوب می شود. این محصول مانند انواع دیگر برندهای کراتینه مو از مواد تشکیل دهنده کراتین و فرمالدهید تشکیل شده است که تا 90 درصد موهای فر و وز را صاف و لطیف کرده و رضایت مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

این محصول به دلیل داشتن فرمالدهید مناسب افراد زیر 18 سال و خانم های باردار و افراد بیمار نیست.

چه برند کراتینی بخریم

برند Ditron

برند دیترون یک مارک ایرانی است و نسبت به تمامی برندهای معرفی شده قیمت مناسب‌تری دارد. این برند محصولات خود را به سه صورت کراتینه ماسک مو، شامپو و اسپری وارد بازار کرده و جزو احیا کننده‌های قوی محسوب می‌شود.

  • حاوی جوانه گندم، سویا و ذرت
  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی ویتامین E

کراتین مو گلد Maxi برزیلی

کراتین مو گلد Maxi برزیلی به منظور ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده و همچنین برای نرمی و از بین بردن وزی و زبری مو مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از بهترین برندهای کراتین مو می‌باشد که باعث ۹۵% صاف مو و ۷۰% احیاء مو می‌شود.

  •  ۱۰۰ درصد گیاهی
  • فاقد فرمالدهید
برترین کراتین های دنیا

برای هر سایز مو چند میل کراتین لازم است؟

یکی از سوالات رایج بین افرادی که به دنبال کراتین کردن موهای خود هستند موضوع حجم مواد مورد نیاز است که پاسخ این سوال بستگی به حجم و قد موهای شما دارد به طور میانگین برای کرایتن مو  بین 70 تا 400 میل مواد نیاز است که برای موهای کوتاه ۷۰ تا ۱۲۰ میل برای موهای متوسط ۱۰۰تا ۱۵۰ میل و موهای بلند ۱۵۰ تا ۲۵۰ میل و برای موهای خیلی بلند ۲۵۰ تا ۴۰۰ میل مورد نیاز است که با توجه به حجم موها این اندازه بین بازه ای که ذکر شده است قابل تغییر میباشد. می توانید به کمک عکس زیر مقدار مواد مورد نیاز برای موهای خود را متوجه شوید.

چند مین کراتین برای مو مناسب است

سوالات رایج در مورد روش های کراتین و بهترین برند کراتین مو

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning