برس گرد کارایی بیشتری دارد یا سشوار چرخشی بابیلیس؟

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
message نظر 0
سشوار چرخشی بابیلیس

آرایش مناسب و براشینگ کردن موها از بزرگ‌ترین دغدغه‌های اغلب خانم‌ها به حساب می‌آید. انجام این کار، علاوه بر کسب مهارت لازم، نیازمند برخورداری از ابزارهای مناسب است. از این جمله می‌توان به برس گرد و سشوار چرخشی بابلیس اشاره کرد.
با این حال، سوال اصلی این است که کدام یک از این دو کارایی بیش‌تری دارند؟ برای پاسخ به این پرسش، لازم است با ویژگی‌های هر یک از ابزارهای یاد شده آشنایی یابید.


انواع برس گرد و کاربردهای هر یک از آن‌ها

برس‌ها از ملزومات شخصی افراد به حساب می‌آیند. انواع برس‌های گرد به شما کمک می‌کنند موهای خود را به راحتی شسوار کرده و به زیبایی حالت دهید. این برس‌ها با قطرها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه شده و در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

شما با در نظر گرفتن بلندی موهای خود می‌توانید برس مناسبی را برای خود انتخاب کنید. یعنی، برس‌های کم قطر برای موهای کوتاه‌تر و برس‌های بزرگ برای موهای بلندتر مناسب هستند. از طرف دیگر، جنس برس هم در آراستن مو و جلوگیری از وز و سوختگی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

موارد زیر چند نمونه از بهترین برس‌های گرد موجود در بازار به حساب می‌آیند:

برس گرد فریز درمانی رمینگتون B85R28P

این برس گرد از مجموعه برس‌های ضد وز مو است که با سر سرامیکی و با قطر 55 تا 70 میلی‌متری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برس مذکور محصولی از شرکت رمینگتون است و با خاصیت ضد الکتریسیته به صاف شدن هر چه بهتر موها کمک می‌کند.  اغلب برس‌های پلاستیکی در هنگام شانه زدن ایجاد الکتریسیته می‌کنند. با این حال، برس فریز درمانی رمینگتون به دلیل وجود ترکیبات ضد یونی با وز کردن مو مقابله کرده و نوعی طراوت و درخشندگی عالی را در موها ایجاد می‌کند.

خصوصا اگر پیش از براشینگ کردن مو از محصولات مراقبتی و ویژه استفاده کنید با نتیجه چشمگیرتری مواجه خواهید شد. استفاده از این محصول به طرز قابل توجهی در جلوگیری از ایجاد موخوره موثر است.

برس گرد فریز درمانی رمینگتون

برس مو اسپیکا مدل 72403

برس موی اسپیکا با قطر 40 تا 55 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود. این برس فاقد سر سرامیکی است. با این حال، می‌تواند موهای بلند را به بهترین نحوی آرایش کرده و حالت دهد. دقت کنید که ابعاد برس را باید مطابق با ارتفاع موهای خود انتخاب کنید.  بنابراین، در صورت برخورداری از موهای بلند بهتر است اندازه بزرگ برس‌ اسپیکا را خریداری کنید. این محصول به شکل قابل توجهی سبک و خوش دست است و به سادگی می‌توان از آن استفاده کرد. برس اسپیکا از 16 ردیف سوزن پلاستیکی تشکیل شده که با الیاف مصنوعی و موهای طبیعی همراه است.

برس مو اسپیکا

برس گرد آکاکاپا سری تورمالین مدل 2653

برای ساخت این برس از فناوری یونی استفاده شده است. برس گرد آکاکاپا با سر سرامیکی، پوشش تورمالین و قطر 40 تا 55 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود. دسته این برس از جنس فیبرکربن است. این امر در کاهش وزن برس و راحتی استفاده از آن موثر است.  موهای نایلونی این برس در برابر حرارت سشوار مقاوم هستند. طراحی ارگونومیک این محصول به کنترل لغزش و استفاده بهینه از آن کمک می‌کند. مواد معدنی و کریستالی موجود در پوشش سرامیکی برس در توزیع یکسان حرارت و ثابت نگه‌داشتن دمای سطح لوله موثر است. این امر به مقابله با سوختگی و آسیب دیدن موها کمک می‌کند.

علاوه بر این‌ها، پوشش تورمالین لوله با گرم شدن به منبع تولید یون‌های منفی تبدیل شده و با خنثی کردن یون‌های مثبت مو از بروز وز جلوگیری می‌کند. این قابلیت در رطوبت‌رسانی به موها هم تاثیرگذار بوده و علاوه بر مقابله با خشکی مو، آن را ابریشمی و براق می‌کند. تورمالین از قابلیت ایجاد پرتوهای مادون قرمز برخوردار است. این امر در بهبود سلامت مو موثر است.

برس گرد آکاکاپا

برس مو کیپه سری Nano Tech مدل 5065

این برس از گروه برس‌های نانو تکنولوژی بوده و از بدنه سرامیکی و جیوه‌ای برخوردار است. قابلیت تحمل دمای ۱۸۰ تا ۲۴۵ درجه سانتی‌گراد از مزایای دیگر این برس به حساب می‌آید. نوارهای جیوه‌ای تعبیه شده در این برس می‌توانند حرارت را برای مدتی نسبتا طولانی در خود نگه‌داشته و به آرامی به موها انتقال دهند.  به این ترتیب، این محصول می‌تواند سرعت براشینگ را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این امر از قرار گرفتن طولانی مدت مو در برابر حرارت جلوگیری کرده و احتمال آسیب رساندن به موها را کاهش می‌دهد.


برس گرد لورنزو مدل ۲۵ مو و پرلون سرامیکی نانو تکنولوژی

این برس با استفاده از سوزن‌های ضد آب و ضد حرارت پرلون و ترکیب آن‌ها با الیاف طبیعی و مصنوعی مو ساخته شده است. این محصول برای براشینگ‌های طولانی مدت و حالت‌دهی سریع موهای بلند مناسب است. منافذ موجود در بدنه برس به تسریع توزیع حرارت و یکسان‌سازی آن کمک می‌کنند. فناوری نانوی به‌کار رفته در این محصول میزان آسیب‌رسانی به موها را کاهش می‌دهد. این برس تا حرارت ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان می‌دهد.

برس گرد لورنزو

تمیز کردن برس گرد را فراموش نکنید

لازم است بعد از هر بار استفاده برای حفظ سلامت و بهداشت مو ها حتما برس خود را تمیز کنید برای این کار می توانید  به کمک یک وسیله نوک تیز و یا شانه دم باریک تمامی موهای که لای برس پیچیده شده اند را در بیاورید.بهتر است بعد از این کارآن را با آب و صابون بشویید و هر 2 هفته یکبار آن را ضدعفونی کنید البته برای ضدعفونی به جنس برس خود دقت کنید و متناسب با جنس آن روشی را برای ضدعفونی کردن برگزینید.

می‌توانید از سرکه برای ضدعفونی کردن برس کمک بگیرید. برای این منظور مقداری سرکه را در آب ولرم بریزید و اجازه دهید برس برای 2 ساعت در آن بماند و بعد آن را آب بکشید. اگر برس شما چوبی است، این روش مناسب نیست و می‌توانید از اسپری‌های ضدعفونی‌کننده کمک بگیرید.

به شما توصیه می کنیم که برای مراجعه به آرایشگاه برس خود را همراه داشته باشید و از برس ها عمومی استفاده نکنید زیرا آرایشگران برس ها خود را به طور مرتب ضدعفونی نمی کنند و ممکن است پوست مرده کف سر افراد به برس بچسبد و به شما منتقل شود و به راحتی بیماری های پوستی را منتقل کند.


سشوار چرخشی بابلیس

حالا که با انواع برس‌های موجود در بازار و ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک از آن‌ها آشنایی یافتید، زمان آن است که درباره سشوار چرخشی بابلیس نیز بیش‌تر بدانید. به این ترتیب، خواهید توانست برس گرد را با بابیلیس مقایسه کرده و تشخیص دهید کدام یک از آن‌ها کارایی بیش‌تری دارند.


سشوار چرخشی بابلیس 1000 وات 2736SDE Babyliss

این محصول باکیفیت برای مقاصد گوناگونی تولید و طراحی شده است. موتور پر توان این محصول به سادگی می‌تواند برس‌های نصب شده بر روی آن را به گردش درآورد. در بسته‌بندی این مدل بابیلیس چندین سری متنوع از قبیل برس‌های گرد و دندانه‌دار در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین، شما به سادگی می‌توانید موهای کوتاه یا بلند خود را براشینگ یا خشک کنید.

برای انجام این کار، کافی است برس مناسب را انتخاب و نصب کنید. وزن پائین سشوار چرخشی بابیلیس استفاده از آن را آسان می‌کند. تولید یون‌های منفی از عمده‌ترین ویژگی‌های این سشوار به حساب می‌آید. این امر از بروز آسیب‌های احتمالی و وز کردن مو جلوگیری می‌کند.
قابلیت تنظیم دما، سرعت چرخش و توانایی تولید باد سرد هم از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آید. تولید باد سرد به تثبیت حالت موها، کمک می‌کند.

سشوار چرخشی بابیلیس

سخن آخر

اکنون که با انواع برس گرد و سشوار چرخشی بابیلیس آشنا شدید به سادگی می‌توانید کارایی هر یک را تشخیص دهید. واقعیت این است که بابیلیس بیش‌تر برای مصارف خانگی کارایی دارد. این در حالی است که انواع حرفه‌ای برس‌های گرد در آرایشگاه‌ها به‌کار می‌روند.
بدیهی است که در منزل نیز می‌توانید از این برس‌ها استفاده کنید. در هنگام خرید، لازم است به جنس برس و ابعاد آن توجه داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید محصولی را خریداری کنید که با ارتفاع موی شما مطابقت داشته و آسیب‌رسانی به موها را به حداقل کاهش می‌دهد.


سوالات رایج در مورد تفاوت برس گرد و سشوار چرخشی

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning