آشنایی با بهترین مارک های اتو مو

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
message نظر 0
بهترین مارک‌های اتو مو

اگر به دنبال بهترین مارک های اتو مو می‌گردید و در این بازار شلوغ سردرگم شده‌اید، اول این مقاله را بخوانید تا در ابتدا با نکات کلیدی برای انتخاب مو آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید به سراغ کدام برند بروید. مطمئنن در میان این همه برند انتخاب سختی در پیش دارید ولی قبل از آن باید بدانید از اتو مویتان چه انتظاراتی دارید، می‌خواهید سریع داغ شود یا به این امکان نیازی ندارید؟ بعلاوه موهایتان چه جنسی دارد؟ در میان صفحات مختلف اتو مو (سرامیک، تیتانیوم و تورمالین)، هر صفحه برای یک جنس مویی پیشنهاد می‌شود. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.


نکات کلیدی خرید اتو مو

پیچ یا دکمه تنظیم حرارت اتو مو: موقع خرید دقت کنید حتما بتوانید درجه حرارت اتو مو را تنظیم کنید. اگر این امکان وجود نداشته باشد ممکن است اتو مو بیش از اندازه داغ شود و موهای شما را بسوزانید. ما می‌دانیم شما دوست دارید موهایتان سالم بماند، پس به این نکته حیاتی دقت کنید. درجه حرارت پایین برای موهای نازک مناسب است و اگر موهایتان ضخیم است اندکی حرارت را بیشتر کنید اما هیچ وقت درجه حرارت بالا برای صاف کردن سریع موهایتان را انتخاب نکنید.

انتخاب صفحه اتو مو: در بازار سه نوع صفحه اتو مو وجود دارد: صفحه سرامیکی، تورمالین و تیتانیوم که در ادامه تفاوت این سه صفحه سرامیکی را توضیح می‌دهیم.

  • صفحه سرامیکی: تمامی اتو موهای قدیمی صفحه سرامیک دارند. سرامیک دیر داغ می‌شود ولی توزیع حرارتی آن نسبت به صفحات دیگر بهتر است. بنابراین اتو مو سرامیکی به افرادی دارای موهای ظریف، شکننده و حساس و مویی که راحت‌تر حالت می‌گیرد توصیه می‌شود.
  • صفحه تیتانیوم: تیتانیوم یک نوع فلز است و اگر اتو موی سرامیکی و تیتانیومی در دست بگیرید متوجه می‌شوید وزن اتو مو تیتانیوم بسیار سبک‌تر است. بعلاوه این صفحات برعکس سرامیک سریع داغ می‌شوند و این ویژگی هم می‌تواند مزیت برای شما محسوب شود و هم ایراد ؛ از این جهت که سریع داغ می‌شود مزیت بزرگی است و سریع می‌توانید موهایتان را صاف کنید ولی از سوی دیگر حرارت بیش از حد می‌تواند به موها شما آسیب بزند. بنابراین این نوع صفحه به افرادی با جنس مو زخیم، کلفت، خشن و فرفری توصیه می‌شود.
  • صفحه تورمالین: تورمالین کریستال خرد شده‌ای است که به صفحات سرامیکی تزریق می‌شود و زمانی که اتو مو داغ می‌شود این ماده یونهای منفی زیادی برای مقابله با یونهای مثبت تولید می‌کند و باعث صاف شدن موها می‌شود.
اتو مو مناسب

چطوری اتو مو مناسب با جنس مویتان انتخاب کنید؟

موهای لخت و سالم: اگر موهایتان نازک، حساس و شکننده است به سراغ صفحات سرامیکی بروید. صفحات سرامیک گرما را به طور یکنواخت پخش می‌کنند. بعلاوه در پایین ترین درجه ممکن قرار دهید تا کمترین آسیب به موهایتان برسد.

موهای فر، مجعد و زخیم: برای شمایی که موهای زخیم دارید صفحه تیتانیوم بهتر است و راحتتر می‌توانید موهایتان را صاف کنید. فقط مراقب باشید دمای آن را پایین نگه دارید تا از آسیب دیدن موهایتان جلوگیری کنید. بعلاوه اتوموهایی با صفحات بزرگ کار شما را راحتتر می‌کنند.

موهای وز و آسیب دیده: اتو موهای تورمالین بهترین گزینه برای شما هستند. این مدل اتو مو در خنثی سازی یون‌هایی که باعث وز شدن موهای شما می‌شوند بهتر عمل می‌کنند و آسیبی به موهایتان نمی‌زنند.


چطوری از آسیب زدن به موهایتان هنگام اتو کشیدن جلوگیری کنید؟

اولین آسیب بزرگ زمانی اتفاق می‌افتد که بعد از حمام موهایتان را اتو بکشید. این بدترین کاری است که در حق موهایتان می‌توانید انجام دهید. پس حتما حتما موهایتان را زمانی که خشک هستند اتو بکشید. دومین آسیب بزرگ کشیدن اتو مو در فواصل کوتاه است، ببینید وقتی هر روز موهایتان را اتو بکشید باعث ایجاد ریزش در موهایتان می‌شوید.

سومین آسیب بزرگ نگه داشتن اتو مو بر روی مویتان به مدت زمان طولانی است، بعد از ۵ تا ۱۰ ثانیه باید اتو مو را بردارید وگرنه فقط آسیب به موهایتان می‌زنید. چهارمین و آخرین مورد، استفاده از حرارت بالاست و این کار بسیار آسیب زننده است، تا جای ممکن با درجه حرارت بسیار پایین اتو بکشید.

بهترین مارک اتو مو

این مارک‌های اتو مو بر چه مبنایی انتخاب شده است؟

این اتو موها منطبق با سایت‌های معتبر خارجی و بر مبنای موجود بودن در ایران و پیشنهادات و نظرات سایت‌ها انتخاب شده است.


بهترین مارک های اتو مو

1. اتو مو مارک رمینگتون

از سابقه مارک رمینگتون همینقدر کافیست که بدانید بیش از ۸۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لوازم آرایشی در آمریکا دارد و یکی از برندهای محبوب و قابل اعتماد در سراسر جهان به شمار می‌آید.
اگر بخواهید بدانید کدام مدل از این برند محبوب است، اتو مو رمینگتون مدل S9100 را پیشنهاد می‌کنیم. این اتو مو در سایت goodhousekeeping امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده و اکثریت داوطلبان رضایت کامل از این مدل اتو مو داشتند.

طبق گفته این سایت 300 نفر بیش از 60 مدل اتو مو را امتحان کرده‌اند و از بین این 60 مارک، 11 تای آن به عنوان بهترین مارک اتو مو انتخاب شده‌اند که در این بین اتو مو رمینگتون مدل S9100 جایگاه دو را به دست آورده و در بازارهای ایران موجود است. بعلاوه اگر در سایت های دیگر نیز نگاه کنید همه این مارک را پیشنهاد داده‌اند.

  • جنس صفحه: سرامیک
  • نوع صفحه: پهن
  • مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه
  • گستره‌ی دما: 200 تا 220 درجه سانتی گراد
اتو مو رمینگتون

2. اتو مو مارک پرومکس

این برند از سال ۱۳۸۰ فعالیت حرفه‌ای خودش را به عنوان برندی حرفه‌ای و تخصصی حالت دهنده‌های برقی مو و با نام تجاری مکس آغاز کرده و با استقبال عمومی زیادی روبرو شده. بنابراین دومی برندی که ما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ آن بروید برند پرومیکس است. البته خرید اتو مو پرومیکس نسبت به رمینگتون هزینه کمتری هم برای شما دارد.
اتو مو پرومکس مدل ۵۷۲۱ در میان اتو موهای این برند محبوب است و توانسته محبوبیت خوبی در میان خانم‌ها به دست آورد.

  • جنس صفحه: سرامیک
  • نوع صفحه: متوسط
  • مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه
  • گستره‌ی دما: 200 تا 220 درجه سانتی گراد

3. اتو مو پروویو مدل PW-5109

این کمپانی در سال 1387 فعالیت خود را تحت لیسانس کشور آلمان با تولید انواع سشوار، اتو مو، ماشین اصلاح و… آغاز کرده است. اتو مو پروویو مدل PW-5109 با توان مصرفی 50 وات برای استفاده ی شخصی مناسب است. از ویژگی های خوب این اتو مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول سیم 2.5 متری با قابلیت چرخش 360 درجه برای این اتو مو در نظر گرفته شده است که امکان آسیب به سیم را به حداقل می رساند و با گیره ای که در کنار آن در نظر گرفته شده امکان نصب آسان را برای شما فراهم کرده است. همچنین قابلیت تنظیم دما باعث می شود با توجه به جنس مو و نیاز خود دما را تنظیم کرده تا کم ترین آسیب به موهای شما برسد. در آخر هم مهم ترین نکته جنس صفحات آن است که موجب تولید یون منفی می شود و شما بعد از استفاده از این اتو مو موهای ابریشمی و براقی خواهید داشت.

  • جنس صفحه: سرامیک تورمالین
  • نوع صفحه: متوسط
  • مدت زمان گرم شدن: 90 ثانیه
  • گستره‌ی دما: 120 تا 230 درجه سانتی گراد
بهترین مارک اتو مو

4. اتو مو مارک بابلیس

بابلیس هم مانند رمینگتون یک برند شناخته شده جهانی است و یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید محصولات آرایشی در فرانسه به شمار می‌رود، بعلاوه توانسته در زمینه ساخت جدیدترین ابزارها برای زیبایی مو بسیار موفق عمل کند.
در این برند مدل ( I pro 235 XL-ST389E) از همه محبوب‌تر و گران قیمت‌تر بوده و ویژگی بارز این مدل سیستم قفل دمایی آن است که از سوختن موهایتان جلوگیری می‌کند.

  • جنس: سرامیک پیشرفته
  • نوع صفحه: پهن
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی گراد
اتو مو بابلیس

5. اتو مو revlon 

اتو مو revlon  دارای گرمای قابل تنظیم از 180 تا 455 درجه است که به شما اجازه می دهد دما را متناسب با بافت مو خود تنظیم کنید. به یاد داشته باشید ، هرچه موهای شما ضخیم تر  باشد، می توانید با استفاده از درجه حرارت بیشتری اتو را روی موهای خود بکشید. گرمای بالای اتو جوری تنظیم شده تا بر روی موهای ضخیم تر معجزه می کند تا کنترل بیشتری داشته باشید و در هنگام حالت دادن نتایج بهتری بگیرید. صفحات مسی به طور مساوی گرما را توزیع می کنند، در نتیجه به موها آسیب کمتری وارد می شود و از وز وز شدن موها جلوگیری می کند.


6. اتو مو برند فیلیپس

شرکت فیلیپس نیر در میان مردم جهان محبوبیت دارد و دفتر مرکزی آن در آنستردام هلند واقع شده است. اتو موهای این مارک به طور اختصاصی برای اتو کسی، حالت دهی آسان و سریع طراحی شده‌اند.
بهترین مدل اتو مو در این برند مدل ( BHS378/0) است که توانسته نظرات مثبتی را به خود جلب کند و ویژگی مثبت آن صفحه سرامیکی کراتینی این دستگاه به شمار می‌رود.

  • جنس صفحه: سرامیک
  • نوع صفحه: متوسط
  • گستری‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی گراد

سوالات رایج در مورد خرید بهترین مارک های اتو مو

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning