اولاپلکس تراپی چیست؟

websepanta
سیمین سیمینی
date_range بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
message نظر 0
اولاپلکس تراپی چیست؟

آنچه در مورد اولاپلکس تراپی خواهید خواند:

همه ما می‌دانیم که این همه رنگ کردن، می‌تواند باعث شود که موهایمان خشک و وز شده، و عملا شرایط سلامتی‌اش بد شود. با این شرایط باید به موخوره سلام کنید! اما اخیرا در سالن‌های آرایشی یک درمانی متداول شده که می‌تواند ما را از این مشکلات فراری دهد. قسمت خوبش اینجاست که می‌شود این درمان را در خانه هم انجام داد.

به دنیای اولاپلکس خوش آمدید!


اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس خط محصولی است که توسط جمعی از دانشمندان آمریکایی تولید شده است و می‌تواند از سلامت موهایتان نگهداری کند، حتی زمانی که به شدت آنرا تحت تاثیر مواد شیمیایی آرایشی قرار داده باشید. بله، ما داریم دقیقا درباره موهای دکلره شده‌ای به شدت روشنی موهای بازیگر جوان هالیوودی «کلویی گریس مورتس» حرف می‌زنیم، بدون اینکه نگران باشید موهایتان بریزد!

اولاپلکس، همان معجزه‌ی انقلابی است که تمام صنعت پوست و مو منتظرش بود. یک ترکیب شیمیایی، که نه تنها جلوی آسیبی که مواد شیمیایی به مو می‌رساند را می‌گیرد، بلکه در حقیقت آسیب‌هایی که به مو وارد شده را درمان هم می‌کند.

 اولاپلکس

اولاپلکس چگونه کار می‌کند؟

اولاپلکس مثل هیچ محصول دیگری که تابحال در بازار وجود داشته نیست. این محصول یک ساختار مولکولی جدید است که بر روی قدرت موها کار می‌کند و ساختار موها که در معرض خطر قرار گرفته‌اند را ترمیم می‌کند.

این ترکیب به دنبال زنجیره‌های دی‌سولفات شکسته شده می‌گردد، و دوباره آنها را به هم پیوند می‌دهد. بدین ترتیب موهای شما پر پشت‌تر، ضخیم‌تر، قوی‌تر و سالم‌تر خواهد شد.


چه زمانی اولاپلکس باید در یک سالن زیبایی استفاده شود؟

اولاپلکس جادویی است که راه حل هر مشکلی است، به همین دلیل ما در سالن زیبایی‌مان اولاپلکس را به تمام مشتریانمان توصیه می‌کنیم. همچنین استفاده از آن در کنار تمام خدمات مربوط به رنگ مو بسیار حیاتی بنظر می‌رسد. حتی در مورد خانم‌هایی که رنگ موی تیره‌تر یا جسورتری دارند، اولاپلکس کمک می‌کند تا رنگ موهایشان دیرتر محو شده و برای مدت بیشتری درخشندگی خودش را حفظ کند.

در مورد خانم‌هایی که می‌خواهند خدمات مش یا هایلایت دریافت کنند، از بالایاژ تا دکلره کامل، ما روی اولاپلکس برایشان قسم می‌خوریم! همه ما از صمیم قلب می‌خواهیم که تمام مشتریان ما موهایی زیبا و سالم داشته باشند و بتوانند به راحتی به هر شکلی که می‌خواهند موهایشان را حالت دهند، و اولاپلکس راه‌حلی است که این را برایشان فراهم می‌کند.

اگر بخواهم سخنم را کوتاه کنم، اولاپلکس به موها قدرتی می‌دهد که بتوانید آنرا بیش از پیش رنگ کنید، یا حتی آنرا روشن‌تر و براق‌تر از موهای سلبریتی‌ها کنید! یک بازی برد برد!

تقویت مو

مراحل انجام اولاپلکس در خانه

اولاپلکس می‌تواند تنها محصول درمانی باشد که از فروشگاه‌های محصولات زیبایی می‌خرید، اما باید بدانید که اولاپلکس تراپی یک فرایند چند مرحله‌ای است که از اجزای مختلفی تشکیل شده.

پارت ۱ و ۲ آن فقط در سالن‌های زیبایی و بعنوان یک خدمات حرفه‌ای امکان‌پذیر است و نمی‌توانید آنرا برای استفاده در خانه خریداری کنید. برای استفاده در خانه، مراحل ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ وارد صحنه می‌شوند! حتی یک مرحله صفر هم وجود دارد، جالب و هیجان‌انگیز و تعجب‌آور است، نه؟

خوشبختانه آن مراحلی که برای استفاده در خانه طراحی و تولید شده‌اند به راحتی قابل میکس و استفاده‌اند و می‌توانید هر شماره‌ای که خواستید را خریداری و استفاده کنید. اما اگر تمام شش مرحله را طی کنید بهترین موهای تمام طول عمرتان را خواهید داشت.

اولاپلکس شماره صفر

حتما با خودتان می‌پرسید که چطور ممکن است قبل از مرحله اول هم یک مرحله‌ی دیگر وجود داشته باشد؟! خب وقتی درباره اولاپلکس صحبت می‌کنیم هیچ چیز غیر ممکن نیست!

به این مرحله به عنوان یک ترمیم کننده زنجیره‌های شکسته موها بصورت عمیق نگاه کنید. مانند ماسکی که قبل از رنگ کردن به موهایتان می‌زنید.

پیش از اینکه زمان شروع درمانتان با اولاپلکس در سالن فرا برسد، یک تا سه بار در هفته این محلول را در خانه به موهایتان بمالید، ۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس از محلول اولاپلکس شماره ۳ استفاده کنید تا قدرت و سلامتش ارتقا پیدا کند.

اولاپلکس شماره سه

این محصول قبل از شامپو زدن استفاده می‌شود. وقتی موهایتان نم‌دار است آنرا به موها بمالید و با یک برس نرم موهایتان را شانه کنید. از آنجایی که موهای دکلره شده وقتی خیس می‌شود شدیدا شکننده خواهند بود، پس مراقب باشید!

برای دریافت بهترین نتیجه، شب را با اولاپلکس شماره ۳ بخوابید و موهایتان را صبح که از خواب بیدار شدید بشویید. این کار را هفته‌ای یک بار انجام دهید تا بلافاصله نتیجه‌اش را ببینید.

اوپلکس در خانه

اولاپلکس شماره ۴ و ۵

اولاپلکس شماره ۴ یک شامپوی نگهداری از زنجیره‌های مو و اولاپلکس شماره ۵ هم یک نرم‌کننده نگهداری از زنجیره‌های مو است، که می‌توانید از آنها برای روتین شست‌وشوی موهایتان استفاده کرده و سلامت و زیبایی آنها را تضمین کنید.

اولاپلکس شماره ۶

شماره ۶ یا نرم و صاف کننده‌ی زنجیره. این مرحله از درمان اولاپلکس هم قبلا فقط در سالن‌های زیبایی در دسترس بود، اما حالا می‌توانید از این کرم جادویی در خانه هم استفاده کنید. مانند محصول افسانه‌ای Elasticizer برند Philip Kingsley، اولاپلکس شماره ۶ هم در موهای شما به دنبال زنجیره‌های شکسته می‌گردد (که به واسطه دکلره، صاف کردن موها یا زیاد برس کشیدن اتفاق می‌افتند)، و آنها را درمان کرده، و درخشش اولیه را دوباره به آنها باز می‌گرداند.

مقدار کمی از آنرا (واقعا یک مقدار کم!) به وسط موهایتان مالیده، سپس موهایتان را شانه کنید.

اولاپلکس شماره ۷

کارتان را با مالیدن چند قطره از روغن اولاپلکس شماره ۷ به موهایتان به اتمام برسانید، تا آن نرمی و سلامتی که درباره‌اش صحبت کردیم را به چشم ببینید. این روغن، سبک است، چسبناک نیست و به صورتی تولید شده که موهای خشک و شکننده را هدف قرار داده، و آنرا در برابر آسیب‌های بعدی محفوظ می‌دارد. این محصول را می‌توانید یکی از دوست‌های جدید خود بدانید.


مزایای اولاپلکس برای مو

  • این درمان موها را ترمیم کرده و در نتیجه موهای سالم و  مقاوم تری خواهید داشت.
  • اولاپلکس مو را در برابر آسیب ها در آینده مقاوم می کند.
  • می توانید موهای خود را بدون آسیب رنگ و یا دکلره کنید، با انجام اولاپلکس احتمال آسیب دیدگی های مو حتی با سخت ترین رنگ موها وجود ندارد
  • نرمی و لطافت آن نیز افزایش پیدا می کند و موهای شما براق می شود.
  • اولاپلکس همچنین از موهای طبیعی و فر شما در برابر آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

معایب استفاده از اولاپلکس چیست؟

  • اگر موی شما آسیب ندیده و نمی خواهید آن را رنگ و دکلره کنید استفاده از اولاپلکس فقط به معنی هدر دادن پول و زمانتان می باشد.
  • هزینه انجام اولاپلکس بالاست خصصوصا اگر در سالن آرایشی انجام شود.
  • استفاده از اولاپلکس باعث کندتر شدن روند رنگ کردن موها می شود.
  • اگر موی خشک و وز دارید، احتمالاً از درمان اولاپلکس ناامید می شوید و باید روش های دیگری را برای درمان موی خود امتحان کنید.

سوالات رایج در مورد اولاپلکس

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Warning